Творчі задання (ЛР №1)
Завдання 1.
Представте власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:
− в процесі підготовки до уроку;
Під час підготовки до перевірки рівня знань учнів вчитель може готувати тести у контрольно-діагностуючих системах Test W, Test W2, My Test; створювати дидактичні аудіо та відео матеріалів засобами сучасного програмного забезпечення, розробляти онлайн екскурсій, опрацьовувати матеріал у онлайн бібліотеці.
− під час проведення уроку;
Вчитель може перевірити готовність учнів до уроку за допомогою онлайн тестів, розроблених по певній темі. В наш час існує чимало спеціально розроблених програм, які призначенні для допомоги вчителю на уроці і потребують використання Інтернет ресурсів та використання інтерактивної дошки. Одним із таких Інтернет ресурсів є Learning apps. Вчитель може користуватися на уроках геометрії у старшій школі педагогічними програмними засобами та певними Інтернет ресурсами для демонстрації об’ємних фігур у просторі та їх розгорток. Використовуючи Інтернет ресурс Prezi.com, вчитель може продумати цікаві онлайн екскурсії.
− в процесі роботи над проектом;
Для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроку вчитель може користувати електронними бібліотеками, також може розміщувати інформацію для учнів та колег на власно створеному веб-сайті.
− з метою підвищення кваліфікації;
Ознайомлення із літературою нашої країни та світу. Ознайомлення з досвідом, методиками більш кваліфікованих вчителів.
− в позаурочній роботі.
Вчитель може користуватися педагогічними програмними засобами або Інтернет ресурсами, в яких містяться між предметні зв’язки з іншими науками для всебічного розвитку дитини; пошук необхідної інформації в електроній бібліотеці. Створення свого веб-сайту.
Завдання 2.
Опишіть інформаційне освітнє середовище вашого навчального закладу, кафедри та методику його використання в навчальному процесі:
Опишіть інформаційне освітнє середовище вашого навчального закладу, кафедри та методику його використання в навчальному процесі:
− в процесі традиційного навчання;
− за дистанційною формою навчання.
На основі нашого університету розроблено сайт ВДПУ. Зокрема сайт має окремі рубрики: Абітурієнту, Головна, Факультети, Положення, Новини. На сайт розміщена інформація про університет. викладачів, факультети, дисципліни. Також є сторінка для дистанційної освіти, де студенти можуть знайти потрібну їм інформацію. Проте факультети опубліковують інформацію про свій факультет, про кафедри і їхню роботу.
Завдання 3.
Іноді за кордоном можна натрапити на доволі-таки несподівані історичні артефакти. Для того щоб їх побачити не обов’язково їздити за кордон. Ось сайт на якому можна відвідати віртуальний музей Степана Бандери у Лондоні. У музеї виявились цікаві артефакти — костюм, у якому він був убитий, особисті речі, а також елементи інтер’єру кабінету провідника ОУН.
Відвідуючи даний віртуальний музей можна подивитися фото, зблизити картинку, подивитися на них у іншому ракурсі про прослухати міні лекцію про життя цієї людини.
Завдання 5.
Наведіть приклади виконання віртуальних лабораторних робіт з будь-якої вивчаємої дисципліни, які переваги та недоліки такого підходу до виконання лабораторних робіт?
Лабораторні роботи, які у шкільному курсі можна використати у якості демонстраційних експериментів.
Комп’ютер на уроках математики
Лабораторний практикум із фізики є невід’ємною частиною курсу. При виконанні лабораторних робіт студенти набувають навичок користування фізичними приладами та самостійного експериментування, поглиблюють і практично закріплюють теоретичний матеріал й отримують підтвердження фізичних законів на практиці та інше. Традиційна методика виконання лабораторних робіт має ряд недоліків, серед яких можна виділити такі:
- не у всіх ВНЗ є можливість організувати виконання лабораторних робіт фронтально;
- невелика кількість годин, відведених на практикуми (менше 70), не дозволяє організувати виконання робіт, що закріплюють основні закони фізики, в достатній кількості;
Лабораторний практикум із фізики є невід’ємною частиною курсу. При виконанні лабораторних робіт студенти набувають навичок користування фізичними приладами та самостійного експериментування, поглиблюють і практично закріплюють теоретичний матеріал й отримують підтвердження фізичних законів на практиці та інше. Традиційна методика виконання лабораторних робіт має ряд недоліків, серед яких можна виділити такі:
- не у всіх ВНЗ є можливість організувати виконання лабораторних робіт фронтально;
- невелика кількість годин, відведених на практикуми (менше 70), не дозволяє організувати виконання робіт, що закріплюють основні закони фізики, в достатній кількості;
- виконання робіт «бригадами» по 2-3 студенти ускладнює контроль самостійності роботи кожного з них. Крім цього існує велика кількість процесів, механізми роботи яких відомі, але безпосереднє їх спостереження неможливе в реальному часі або ж експеримент дуже громіздкий і дорогий. Зокрема, це стосується більшості процесів ядерної фізики, квантової механіки, фізики напівпровідників, які відбуваються на мікроскопічному атомарному або молекулярному рівні. Розширити методичні можливості при навчанні студентів на сучасному етапі допомагає використання інформаційно-комп’ютерних технологій. Ресурси сучасних комп’ютерних систем у цілому достатні для проведення якісного модельного експерименту з екранною візуалізацією процесів.
Завдання 6.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ. В ньому подана вся інформація про наш університет , викладачів, їх посада та вчений ступінь.
Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту; Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-географічний факультет.
Комментариев нет:
Отправить комментарий